آدم هاي ساده را دوست دارم


chiz sher

آدم هاي ساده را دوست دارم
همان ها كه بدي هيچ كس را باور ندارند
همان ها كه براي همه لبخند دارند
همان ها كه هميشه هستند...براي همه هستند
آدم هاي ساده را بايد مثل يك تابلوي نقاشي ساعت ها تماشا كرد
عمرشان كوتاه است
بس كه هر كسي از راه ميرسد
يا ازشان سوء استفاده ميكند يا زمينشان ميزند يا درس ساده نبودن بهشان ميدهد
آدم هاي ساده را دوست دارم
بوي ناب آدم ميدهند



نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت21:49---26 آبان 1391
جا مانده ام در قصه ای که حکایت از مجنونی تنها دارد
این قصه دیگر همچو آغازش جایی برای لیلی بی وفا ندارد



alonegirle2
ساعت18:56---27 مرداد 1391
salam

ناخدای غم
ساعت13:52---27 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ جالبی داری خیلی حال کردم خیلی باروحیه من سازگاری داره اگه حال کردی وقت کردی یه سرکم پیش مابیا.

ناخدای غم
ساعت13:51---27 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ جالبی داری خیلی حال کردم خیلی باروحیه من سازگاری داره اگه حال کردی وقت کردی یه سرکم پیش مابیا.

ناخدای غم
ساعت13:51---27 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ جالبی داری خیلی حال کردم خیلی باروحیه من سازگاری داره اگه حال کردی وقت کردی یه سرکم پیش مابیا.

ناخدای غم
ساعت13:49---27 ارديبهشت 1391
سلام وبلاگ جالبی داری خیلی حال کردم خیلی باروحیه من سازگاری داره اگه حال کردی وقت کردی یه سرکم پیش مابیا.

2010
ساعت20:48---3 اسفند 1390
سلام امروز به وبلاگت سر زدم كه بگم پست تر از تو توي دنيا نديده بودم نامرد

عاشق تنها
ساعت9:09---23 دی 1390
slm khali ziba bod agr khsti ye sar be man bezan
فراموش میکنم گذشته ها را ،روزها و شبها مینشینم در گوشه ای ،تا همه بگویند که تو دیوانه ای.
آری من دیوانه ام ، تنهاتر از یک تنهای بیچاره ام .


aref
ساعت16:45---16 دی 1390
arefjoooon_IDyahoo
alyie


نيلوفر
ساعت17:05---9 آبان 1390
(▒)(█)(▒)__ ███_☼██████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒....
__________██____█▒▒▒▒▒▒...
___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒)
____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______(▒(▒)
_____________██__▓▓▒▓_______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█
___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒


eli joon
ساعت23:58---6 آبان 1390
سلام دوستم وبلاگ قشنگی داری .مرسی که به من سر زدی .ممنونم که لینکم کردی منم تو رو با افتخار لینک کردم.

ليلا
ساعت13:18---6 آبان 1390
شماره داداش خودم بوده دوست داشتم بدمش به يه نفر ديگه .عزيز اين مال اون موقعيه كه گفتم ميخوام امتحانت كنمه ولي دلم نيومد به دوستم گفتم بهت زنگ نزنه ولي الان دوستم دنبال يه پسر خوشكل و باحال ميگشت ازم اجازه گرفت منم بهش اجازه دادم ميتونستي جوابشو ندي

سعيد
ساعت13:22---30 مهر 1390
سلام وبلاگت حال ادم رو ميگيره ولي قشنگه فقط يكي اهنگ كم داره MER30
پاسخ:ey baba cheraa???tu fekre ahangam hastam.donbale ye ahange tooooooooooopam ke bezaram.


ye bande khoda
ساعت15:31---29 مهر 1390
عاشقی می کنم!

لج می کنم!

.بد اخلاق می شوم!

دست خودم نیست ...

ساعت و زمان هم ندارد!

تو که نباشی ...

زندگی باید به کام من تلخ شود


پریســـــــــا
ساعت21:16---27 مهر 1390
سلام
خوبی؟
خیلی وبلاگت باحاله...
دیدم از ادرست اومدی وبم گفتم ببینم کیه دیدم وب شماست........
مرســـــــی.........


غريبه شهر
ساعت18:20---27 مهر 1390
سلام وبلاگ جالب در عين حال خنده داري داري اگر تمايل به لينك داري من رو با اسم غريبه شهر لينك كن

alonegirle
ساعت10:49---27 مهر 1390
سلام چرا آپ نیستیییییییییییییییییییییییییی ییییییییییییییییییییی هان؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
پاسخ:salam neda jun.mersiiii ke umadi.khob hamin diruz up kardam dg:d:*:X


afsane
ساعت10:58---26 مهر 1390
salammmmmmmmmmmmmm dada khubi mc k sar zadi didi zudi umadamپاسخ:ghor:*et beram aziiiiiiizam>:D<

joker
ساعت23:01---25 مهر 1390


joker
ساعت23:00---25 مهر 1390


ليلا
ساعت20:47---25 مهر 1390
نمی دونم گنجشک ها که شبیه هم هستند چه جوری همدیگه رو می شناسن... و نمی دونم چند نفر شبیه من هستند که تو دیگه منو نمی شناسی

.
وست دارم بمیرم که سیاهپوشت کنم نه اینکه به مانم وفراموشت کنم


bahar
ساعت20:09---25 مهر 1390
کاش



کاش دلها آنقدر پاک و خالص بودند که دعا ها قبل از پايين آمدن دست ها مستجاب



مي شد



اي کاش آسمان حرف کوير را مي فهميد و اشک خود را نثار گونه هاي خشک کوير



مي کرد



اي کاش واژه حقيقت آنقدر با لبها صميمي بود که براي بيان کردن آن نيازي به



شهامت نبود



و اي کاش مهتاب با کوچه هاي تاريک آشنا بود و اي کاش بهار آنقدر مهربان بود که



باغ را به دست خزان نمي سپرد



اي کاش دوستي به قدري حرمت داشت که شکستنش به اين زودي ها رخ نميداد





ببخشید دیر اومدم[بوسه]
پاسخ:mersiiii ke umadi azizam:*:x


ليلا
ساعت19:26---25 مهر 1390
سلام به دوست عزيز به اسم مهسا.نظر لطفتونه

ليلا
ساعت15:26---25 مهر 1390
مرسي عزيزم كه حرفم رو گوش دادي

مهسا
ساعت15:24---25 مهر 1390
به طور كلي تو قسمت همه ي نظرات رو گفتم كه با خانم ليلا بحث ميكنيد در ضمن من اگر جاي خانم ليلا بودم تا حالا صد دفعه قهر كرده بودم اخه خيلي بد بهش جواب ميدين ولي از صبوريشون معلومه كه دختر فهميده اي هستند شما هر وقت حضوري ديدينش بهش بگيد
پاسخ::)):)):)):)):))=))=))=))bashe migam behesh vali khodesham mibine:d;;)


مهسا
ساعت23:15---24 مهر 1390
سلام خيلي خوشمل بود ولي از همه باحال تر قسمت نظراتشه مخصوصا نظرات خانم ليلا وپاسخ هاي شما
پاسخ::))vase chi??:d


ليلا
ساعت21:52---24 مهر 1390
اره دقيقا مثل همين عزيزي كه مطالب اين وبلاگ رو نوشته

ليلا
ساعت18:36---24 مهر 1390
در جواب به دوست مون به اسمshabi بايد بگم كه اره هنوز وجود دارن اون ادماي ساده اون ادماي دوست داشتني ولي چون تعداد ادمهاي زيرك و... زياد شده اونا رو نميبينيم
پاسخ:mese man:(:d


shabi
ساعت17:49---23 مهر 1390
adami munde ke hala busham biad !

ali sh
ساعت12:08---22 مهر 1390
manam adamaye sadaro dus daram

reyhaneh
ساعت14:18---18 مهر 1390
sسلاااااااااااااام



منم اومدم

مرسی سر زدی گلم

وبلاگت خوشمل بوووووووووووووووود



من اپم



بد بیا
پاسخ:salam nana jun.mersiiiii umadii azizam:*dar zemn cheshat khoshmal mibine jiiiigar:x


ليلا
ساعت12:31---14 مهر 1390
سلام خيلي جالب بود خيلي هم شبيه خصوصيات من بود
پاس.mersiii ke sar mizani:*na eb nadare azizam.ghor:*et


ليلا
ساعت12:29---14 مهر 1390
خيلي جالب بود خيلي هم شبيه رفتار من بود اين متن

bahar
ساعت23:31---13 مهر 1390
زمان می گذرد و زمانه پیر می شود
تنها یاد توست که هر ثانیه
در دلم جوانه می زند
تو تکرار می شوی و من
هر روز بشوق حضورت
دلتنگ می شوم
تیک تاک ثانیه ها
به وقت قرار عاشقیست
ساعتم را به وقت دلم کوک کرده ام
چون ثانیه ها را
تند تند می شمارد


hossein
ساعت20:05---13 مهر 1390
وبلاگ خفنی داری منو با عنوان $ بهترین ها $ لینک کن بعدا به من خبر بده با چی لینکت کنم

......
ساعت22:43---11 مهر 1390
وقتی می‌بینی طرفت دیگه به هیچ ‌کدوم از رفتارات اعتراض نمی‌کنه ...
! فکر نکن آدم ایده‌آلی شدی !!! این زنگ خطره !
!!! داره نسبت به تو بی‌ تفاوت می‌شه !!!


bahar
ساعت21:29---11 مهر 1390


bahar
ساعت21:29---11 مهر 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 10 مهر 1398برچسب:جک,خنده,باحال,ساعت 10:55 توسط MJ| |


Power By: LoxBlog.Com